Uncategorized
Monet kuuluisat blogit maailmassa – yleiskatsaus mielenkiintoisimpiin

Monet kuuluisat blogit maailmassa – yleiskatsaus mielenkiintoisimpiin

Maailman suosituimmat blogit ovat nyt saatavilla digitaalisena palveluna. Nämä blogit, jotka ovat monien kuuluisien blogien perheenjäseniä, tavoittavat miljoonia käyttäjiä.

Esimerkiksi Facebookilla on yli 2 miljardia käyttäjää ja Instagramilla 1 miljardi käyttäjää. Joka viikko ihmiset vierailevat näiden suosittujen bloggaajien verkkosivustoilla oppiakseen heidän uusimmista trendeistään, oppiakseen uusia asioita ja kokeakseen monenlaisia aiheita. Kaiken kaikkiaan näillä blogeilla on valtava vaikutus jokapäiväiseen elämäämme. Joten miksi meillä ei ole samanlaisia henkilökohtaisessa elämässämme?

Kirjoittajien asioiden helpottamiseksi monet ihmiset alkoivat kirjoittaa blogeja. Mutta on monia lahjakkaita kirjailijoita, jotka voivat helposti kirjoittaa kirjoja myös yksin. He eivät tarvitse blogia ja voivat luoda ideoitaan sosiaalisen median aikarajoitteisessa maailmassa.

Mietitkö, miksi maailma on edelleen niin pakkomielle ajatuksesta, että bloggaajat ovat rikkaita ja kuuluisia ihmisiä? – Kyllä, nämä ovat molemmat oikeita tosiasioita, mutta ne varjostavat myös muutaman pienen tosiasian, joka meidän on mainittava ensin: Keskimääräisellä blogikirjoittajalla on alle tuhat seuraajaa Twitterissä tai Facebookissa – kun taas joillakin kuuluisilla julkkiksilla on kullakin yli 10 miljoonaa seuraajaa. ! Siksi ei ole yllättävää, jos istut kotona, kun naapurisi lähettää sinulle viestin: “Olen tylsistynyt ja haluan nähdä mitä olet kirjoittanut tänään.

Sosiaalinen media oli aikoinaan uusi raja kirjoittajille. Nyt se on erittäin menestynyt kanava. Se antaa kirjoittajille mahdollisuuden olla yhteydessä lukijoihinsa, saada heiltä palautetta ja jakaa mielipiteitään.

Jatkossa tekoäly voi olla viestintämme kulmakivi, joka muokkaa tapaamme kommunikoida muiden ihmisten kanssa ja tekee prosessista helpompaa ja tehokkaampaa.

Maailmassa on yli 16 000 blogia, jotka löydät täältä. Yksi merkittävimmistä blogeista on Snapchat. Tämä on suosittu valokuvien jakamissovellus. Sillä on yli miljardi aktiivista käyttäjää ja lähes 180 miljoonaa päivittäistä aktiivista käyttäjää (DAU). Snapchat tarjoaa ominaisuuksia, kuten suodattimia, taidetta ja lyhyitä videoita, mutta myös ihmiset ympäri maailmaa käyttävät sitä valokuvien ja videoiden jakamiseen.

Tämä osio on omistettu 24 parhaalle informatiivisimmalle ja vaikutusvaltaisimmalle blogille – Kiinasta ja Euroopasta.

Esittelemme ne nopeana yleiskatsauksena, jotta saat yleiskuvan siitä, mitä näillä vaikutusvaltaisilla bloggaajilla on sanottavaa alastaan.

Monia suosittuja blogeja maailmassa ylläpitävät edelleen ihmisten sisällön kirjoittajat. Tekoälykirjoitusavustajat voivat kuitenkin auttaa myös tässä prosessissa.

Joissakin tapauksissa he kirjoittavat artikkeleita ja viestejä, joita kukaan ei koskaan julkaise itse. Tämä johtuu siitä, että heidän asiantuntemuksensa on eri aiheista ja heidän kirjoitustaitonsa eivät sovi yhteen tietyn markkinaraon tai aiheen kanssa.

Yleiskatsaus monista tunnetuista blogeista maailmassa annetaan, mukaan lukien bleiserit, vaikuttajat ja blogit.

Mitkä ovat maailman suosituimmat blogit? Tässä viestissä yritän vastata tähän kysymykseen. Analysoin ja luettelen joitain tunnetuimpia blogeja – niitä, jotka luovat sisältöä ja jättävät pysyvän vaikutuksen alallesi.

Viesti on jaettu useisiin osiin:

– Mikä tekee näistä huippublogeista mahtavia? – Mitä he tekevät, mikä tekee heistä niin suosittuja? – Miten voimme käyttää niitä yrityksissämme?

Kuinka moni teistä tietää maailman tunnetuimmista blogeista? Entä kuuluisat pelaajat sosiaalisessa mediassa?

Hyvän johdannon tulisi sisältää lyhyt blogin historia yhdistettynä sen suosioon ja pitkäikäisyyteen sekä kuinka se onnistui saavuttamaan suosion. Sen tulisi sisältää myös yleiskatsaus tärkeimmistä strategioista, joita he käyttivät menestyksen saavuttamiseksi.

Esittelyn tulee olla korkeatasoista, sillä se on tarkoitettu ihmisille, jotka eivät ole aiemmin vierailleet missään blogissa tai ovat aloittelija tällä alalla. He tarvitsevat jonkin kontekstin ymmärtääkseen, mihin heidät esitellään, jotta he voivat omaksua tietoa helposti. Johdanto on kirjoitettu sopivan pituisena henkilölle, joka ei tiedä paljon näistä aiheista. Jotkut esittelyt ovat pidempiä kuin toiset! Tämä johtuu siitä, että eri blogeilla ja niiden kirjoittajilla on erilaisia tyylejä ja erilaisia persoonallisuuksia.

Ensinnäkin ymmärrämme, mikä tekee suosikkiblogeistamme niin suosittuja. Sitten näemme, että nämä ihmiset ovat vain osa jännittävää nuorisokulttuuria, joka kehittyy ja muuttuu jatkuvasti.

Tällä hetkellä paljon huomiota kiinnitetään vaikuttajiin ja bloggaajiin. Mitä enemmän ihmiset tietävät niistä, sitä enemmän he seuraavat heidän polkujaan ja levittävät vaikutteitaan.

Jotta voit rakentaa menestyvän yrityksen millä tahansa tuotteella, sinun on otettava huomioon monia näkökohtia. Itse tuotteesta, jakelukanavien, myynti- ja markkinointiviestinnän kautta. Vaikka digitaaliset toimistot tekevät tämän melko hyvin, he tekevät sen erillisenä yrityksenä eivätkä osana päätoimintaansa.

Sisällön luonne, mistä se löytyy, mikä on sen kohdeyleisö, kenen sitä pitäisi lukea ja miten sen pitäisi olla hyödyllistä.

Tekoälykirjoittajat auttavat ihmisiä luomaan sisältöä eri aiheista. He voivat neuvoa asiakkaita aiheen valinnassa tai ehdottaa heille tärkeitä aiheita; he voivat myös luoda sisältöä itse.

Tämä kirja kertoo bloggaamisesta ja siitä, voidaanko sitä käyttää markkinointityökaluna pienille yrityksille. Tarkastellaan bloggaamisen etuja ja haittoja, keskustellaan siitä, miten bloggaajat käyttävät sosiaalista mediaa, miten he saavat sisältönsä julkaistuksi, millaista blogia he kirjoittavat ja millaista liikennettä he voivat tuottaa vierailijoilta. Tutustumme myös tapaustutkimuksiin siitä, kuinka bloggaajat tekevät sen eri tavalla – yksi asiakas, jolla ei ole aikaisempaa kokemusta, kirjoitti bloginsa saatuaan inspiraatiota jonkun toisen blogista. Kirjoittaja teki sen vain siksi, että hän piti kirjoitustyylistä, mutta ei ymmärtänyt, miksi hänen asiakkaansa haluaisi lukea hänen panoksensa! Seuraavassa menestystarinassa on yrittäjä, joka päätti aloittaa omansa.