Vuoden parhaat vaikuttajamarkkinoinnin kampanjat ovat tässä ─ TBAF 2017 -finalistit hyödyntävät rohkeasti vaikuttajien yleisösuhdetta

The Blog Awards Finland 2017 Marketing-kategorian finalistit on valittu. Kolmatta kertaa järjestettävä kilpailu palkitsee Suomen parhaita vaikuttajamarkkinoinnin tekijöitä.

 

Kilpailuun ilmoitettiin yhteensä 18 vaikuttajamarkkinoinnin kampanjaa, joista tuomaristo nosti neljä shortlistalle. Tänä vuonna kilpailutöissä puhutti erityisesti mainostajan rohkeus hyödyntää vaikuttajaa ja hänen uniikkia yleisösuhdettaan monipuolisesti.

 

”Tuomaristo kiinnitti arvioinnissa huomiota kilpailutyön vaikuttavuuteen ja tuloksellisuuteen, idean ainutlaatuisuuteen sekä vaikuttajan ja mainostettavan brändin aitoon yhteistyöhön” sanoo tuomariston puheenjohtaja Janne Pullinen, A-lehtien B2B-liiketoimintajohtaja.

 

Marketing-kategorian finaaliin pääsivät seuraavat kilpailutyöt (aakkosjärjestyksessä):

 

Faijanpäiväristeily

  • Mainostaja: Silja Line
  • Muut toteutukseen ja/tai suunnitteluun vaikuttaneet tahot: Troot Network

 

Fanta Twist or Treat

  • Mainostaja: Coca-Cola Finland
  • Mediatoimisto: Carat Finland
  • Mainostoimisto: Isobar
  • Muut toteutukseen ja suunnitteluun vaikuttaneet tahot: MKTG

 

#picnicfreda28

  • Mainostaja: Picnic Finland
  • Muut toteutukseen ja/tai suunnitteluun vaikuttaneet tahot: Babler, Franz

 

Stop! Päätepysäkki syrjinnälle

  • Mainostaja: HSL, HKL, Ihmisoikeusliitto
  • Mediatoimisto: Carat Finland
  • Mainostoimisto: 358

 

Voittaja julkistetaan 27. lokakuuta The Blog Awards Finland 2017 -gaalassa, jossa palkitaan myös Suomen parhaat vaikuttajat.