Voittaja 2015

Messukeskukselle tunnustusta tuloksellisesta blogimarkkinoinnista

Ensimmäisen The Blog Marketing Awards -kilpailun voittajaksi valittiin Messukeskuksen ja Kohtaamistoimisto Innastuksen yhdessä tuottama Nordic Bloggers’ Experience -konsepti, jossa kansainväliset matkabloggaajat, Instagram-vaikuttajat ja tubettajat tuottivat kuvia, artikkeleita ja blogipostauksia Matkamessujen innoittamana. Ohjelma toteutettiin tiiviissä yhteistyössä Visit Finlandin ja Visit Helsingin kanssa. Kampanjan yhtenä tavoitteena oli vahvistaa Matkamessujen asemaa edelläkävijätapahtumana ja tuoda lisäarvoa Matkamessuilla mukana oleville asiakkaille. Mittava kampanja keräsi 2,5 miljoonaa seuraajaa, tuotti noin 150 blogipostausta, yli 50 YouTubessa julkaistua videota ja yli 1600 Instagram-kuvaa.

Kunniamaininta kirkon blogikanavalle

Tuomaristo esitti erillisen kunniamaininnan Suomen evankelisluterilaisen kirkon Oisko tulta? -kampanjalle, jossa on pitkäaikaisella blogimarkkinoinnilla sitoutettu omaa henkilökuntaa ja sidosryhmiä sekä luotu täysin uudenlainen yhteisö ja tekemisen tapa. Kampanjassa kirkon työntekijät tuottivat Lily.fi-portaalissa kiinnostavaa sisältöä niille, joiden tarttumapinta kirkkoon on vähäinen.